moaesselin

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Moa Esselin - 2 oktober 2013 19:03

Hej!
Förlåt för att jag glömde att skriva igår.
Men här kommer min dag iallafall.
Idag har jag varit i skolan och först hade vi språk.
Sen hade vi SO efter det var det mat.
Sen efter maten hade vi NO sen efter det gick vi ner till vasa hallen för vi skulle bada.
Nästan alla hoppade ifrån hopptornet.
Det var så kul.
Sen gick jag upp på stan och väntade på bussen.
Sen åkte jag buss hem.
När pappa kom hem åkte vi till Ica och hämtade mi nya jacka.
Annars har jag inte gjort något mer specielt.
Här kommer tipset för denna vecka "sur"

TIPS
Veckans tips handlar om att bli sur.
När man blir sur så kan man gå undan eller räkna till tre.
Tex : jag brukar blir jätte sur på min syrra Therese.
Men typ varje gång slår jag henne och det är ju inte okej.
Så då tänkte jag istället för att bråka och fortsätta att tjafsa så räknar jag till tre eller går undan ett tag.
Sen när jag är lugn så säger jag till pappa.


Det var veckans tips.
Ha det bra, bloggar igen imorgon.
Hejdå.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkomna till min blogg!
I den har bloggen kommer jag skriva om vad jag har gjort på dagarna och så.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards