moaesselin

Direktlänk till inlägg 23 september 2013

Första inlägget i min blogg ! :D

Av Moa Esselin - 23 september 2013 10:42

Hej!

I mitt första inlägg tänkte jag berätta lite hur jag kommer lbogga och så.

Först vill jag börja med att berätta om mig själv: Jag älskar färgen röd, jag heter Moa Esselin , jag är 12 år.

Jag fåller år den 4 maj.

Jag älskar att åka och shoppa.

Mina alra bästa vänner är Linn carnedal och Elin Carlsson.

Linn och jag har varit bästa vänner sen dagis och samma med Elin.

Jag älskar att blogga.

Jag har precis fått en katt unge som heter Mysan.

Hon är svart, vit och jätte mysig :D

Mysan är ungifär 16 veckor.

Jag har två katter till och dom heter Bell och Frasse.

Bell är ca 5 år gammal och Frasse är ca 3 år gammal.

Jag har också en hund.

Han heter Jocko men kallas för Jocke.

Han är jätte sjuk och han är 9.5 år gammal.

Han har socker sjuka och kommer gå bort om några dagar  .

Alla i familje tycker att det är jobbigt.

Har har varit med mig sen jag var 3 år och min lilla syster Emelie sen hon var nyfödd.

Therese har han varit med sen hon var 5.

Mamma och pappa vet jag ej !

Min mamma och pappa är skilda.

Och min mamma bor i Eskilstuna medan jag bor i Hedemora.

Jag går på Franska på språkval.



Jag kommer också ge tips ibland vad man kan göra tex om man blir arg eller ledsen.

Jag kommer blogga varje dag och berätta om min dag och je tips.

Om jag skulle hoppa över en dag så bloggar jag ut det dagen innan.

Det var typ allt om mig !



Ps: Jag är kär   . DS

 
 
Ella~ Sockervaddstankar

Ella~ Sockervaddstankar

23 september 2013 21:31

Gu va tråkigt att höra det där om hunden, måste vara så sjukt jobbigt! Men jag ser fram emot dina tips osv, hoppas du får många läsare till din blogg :)

http://sockervaddstankar.blogspot.com

Moa Esselin

24 september 2013 17:33

Tack ! :)
Men har tur att han lever än så länge.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Esselin - 8 oktober 2013 22:31

Hej! Idag har jag varit i skolan. Första lektionen var det SO och då skulle jag hanna, tobias , isac och Pontus jobba i en grupp. Men det gick rätt så fort så ci blev klara efter en stund. Sen hade vi Slöjd . Då hade vi en vikarie som heter ma...

Av Moa Esselin - 2 oktober 2013 19:03

Hej! Förlåt för att jag glömde att skriva igår. Men här kommer min dag iallafall. Idag har jag varit i skolan och först hade vi språk. Sen hade vi SO efter det var det mat. Sen efter maten hade vi NO sen efter det gick vi ner till vasa hallen f...

Av Moa Esselin - 30 september 2013 19:49

Hej ! Idag har jag varit hemma ifrån skolan. Jag mådde illa. Dom tre första timmarna låg jag bara i sängen. Och sen gick jag in i tv rummet och titta på tv typ hela dagen. Sen kom pappa,Htherese och Emelie hem. Och då fick jag ont i huvud...

Av Moa Esselin - 29 september 2013 21:50

Hej! Idag vaknade jag hemma hos Linn. Det var jätte kul , vi lpg och pratade ocj skoja oc h åt godis. Vi gick och åt frukost, då åt vi toust. Det var jätte gott. Sen gick vi ut och då höll jag i en höna och sen höll jag i Linns katt nisse. S...

Av Moa Esselin - 28 september 2013 21:40

Hej! Idag på morronen när jag vaknade hittade jag inte vår hund jocke. Då jgick jag in till pappa och frågade var han va ocv då sa han: jocke dog inatt. Jocke mådde så dåligt igårkväll så pappa sköt han i huvudet. Bara för att han inte skulle li...

Presentation

Välkomna till min blogg!
I den har bloggen kommer jag skriva om vad jag har gjort på dagarna och så.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards